Doorgaan naar inhoud
We hebben de afgelopen dagen last gehad van een storing waardoor onze website en e-mail niet optimaal werkten. Inmiddels werkt alles weer. Heb je vragen over je bestelling of over onze producten? Dan kun je ons bereiken via info@dekattenbakvullers.com
We hebben de afgelopen dagen last gehad van een storing waardoor onze website en e-mail niet optimaal werkten. Inmiddels werkt alles weer. Heb je vragen over je bestelling of over onze producten? Dan kun je ons bereiken via info@dekattenbakvullers.com

Veelgestelde vragen

BESTELLEN & LEVERING

HOE SNEL LEVEREN JULLIE?
Wij werken met vaste routes in Nederland. In de meeste gevallen zijn we binnen 2 weken bij je in de buurt. Je kunt ons altijd mailen met vragen over de bezorgdag.

WAT ZIJN DE BEZORGKOSTEN?
Bezorging is altijd gratis. Je dient wel voor minimaal € 29,- te bestellen. Zo houden we onze ritten efficiënt en betaalbaar.

LEVEREN JULLIE GEGARANDEERD OP MIJN VOORKEURSDAG?
Op dit moment leveren wij bijna 70% van de bestellingen op de gekozen voorkeursdag. Het kan dus zijn dat we jou een alternatieve leverdatum aanbieden. Schikt deze voorgestelde dag niet? Geen punt, we spreken samen een alternatief af.

TOT WAAR IN HUIS LEVEREN JULLIE?
Wij leveren altijd tot achter je voordeur, ook wanneer je in een bovenwoning zonder lift woont. We helpen je bovendien graag een handje wanneer je de kattenbakvulling zelf niet verder naar binnen kunt sjouwen.

LEVEREN JULLIE OOK IN DE AVOND EN/OF IN HET WEEKEND?
Op dit moment leveren wij op werkdagen tussen 08:00 uur en 19:00 uur. Je verneemt de dag vooraf aan levering binnen welk tijdsblok je ons kunt verwachten. Je kunt speciale verzoeken met betrekking tot het aflevertijdstip altijd aan ons doorgeven. We proberen hier dan rekening mee te houden in onze planning.

IK HEB MIJN KATTENBAKVULLING MET SPOED NODIG, KAN DAT?
Kun je niet wachten op de voorgestelde leverdata of heb je andere speciale voorkeuren? Heeft je bestelling spoed? Stuur ons gerust een mailtje (info@dekattenbakvullers.nl) en we kijken graag of we aan jouw wensen kunnen voldoen.

LEVEREN JULLIE IN HEEL NEDERLAND?
Ja, wij leveren in heel Nederland. In de gehele Randstand doen we dit met onze eigen bezorgdienst, net als in Noord-Brabant, Zeeland, Utrecht en een deel van Gelderland en Flevoland. Check hier alles over onze bezorging en de gebieden waar we komen. 

WAT ALS IK NIET THUIS BEN BIJ AFLEVERING?
Geen probleem! Wanneer je onverwachts niet thuis bent, kunnen we je bestelling achter laten op een door jou aangegeven plaats. Bijvoorbeeld voor de deur, bij een buur of in de schuur. Dit kan alleen wanneer je de betaling online hebt geregeld. Je kunt de levering ook eenvoudig verzetten door ons uiterlijk 1 dag vooraf een mailtje te sturen naar info@dekattenbakvullers.nl. Hebben we geen afleverinstructies ontvangen en ben je niet thuis? Dan proberen we de bestelling achter te laten op een veilige en droge plaats.

IK HEB GEEN VOORKEUR VOOR LEVERING OPGEGEVEN. WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
We plannen jouw levering in op een dag waarop we in de buurt zijn, want we werken in vaste routes. We streven er naar dit binnen 2 weken te doen. Uiterlijk de dag vooraf aan levering (21:00 uur) krijg je bericht van ons met een tijdsblok waarin we leveren. Heb je nog niets gehoord en ben je benieuwd naar het levermoment? Stuur ons gerust een mailtje (info@dekattenbakvullers.nl).

BETALEN & RETOURNEREN

HOE KAN IK BETALEN?
Betalen kan via iDeal of Creditcard. Je kunt ook na aflevering betalen via PIN of gepast contant bij de bezorger. Zorg dan wel dat je aanwezig bent bij de aflevering.

KAN IK RETOURNEREN?
Wanneer je niet tevreden bent of om een andere reden wilt retourneren of omruilen voor een andere variant, dan is dat geen enkel probleem binnen 14 dagen. Ben je niet tevreden over een geopende zak? Laat het ons weten en we betalen je het aankoopbedrag terug.